Udskiftning af døre til lejlighederne

19.09.2018

Her vil vi forsøge, at holde dig opdateret angående plan for udskiftning af dørene til lejlighederne.

Dørene er bestilt og under produktion. Udskiftning af døre forventes opstartet medio november med start i opgang 52. Opgang 1, 3 og 5 forventes færdig inden jul – resten efter jul.

Malearbejde forventes opstartet i opgang 52 i januar2019. Dette malearbejde godkendes før forsættelse til de øvrige opgange.

 

Lørdag d. 22.09.2018 blev døren til andelsforeningens kælder kontor skiftet - så er vi startet.

 

31.10.2018

 

Udskiftningen af dørene vil ske i to omgange. Planen for første omgang lyder som følgende:

 

  • Der vil blive udskiftet ca. 11 døre pr. uge i ugerne 45-48.

  • Uge 45: 8 døre i opgang Sdr. Fasanvej 52

  • Uge 46: 14 døre i opgangene Sdr. Fasanvej 52 og Azaleavej 1

  • Uge 47: 11 døre i opgangene Azaleavej 1 og 3

  • Uge 48: 11 døre i opgangene Azaleavej 3 og 5

  • Azaleavej 5, 2 th. bliver monteret i omgang 2 i januar-februar.

 

 

 

Den endelige dato for udskiftningen af netop din/jeres dør vil blive informeret direkte af ADLO via et brev i postkassen.

 

 

 

Vi opfordrer dem, som ikke har mulighed for at være hjemme, til at aflevere en nøgle markeret med adresse til ADLO i butikken på Vesterbrogade eller til din/jeres nabo.

 

Før udførelsen af arbejdet påbegyndes er det en god idé at forberede følgende:

 

  • Fjerne alle ting fra entreen

  • Dække af med plast i lejligheden da støv kan forekomme

     

 

Og vi opfordrer ligeledes de yngre andelshavere til at hjælpe dem, som kunne have brug for hjælp, i forbindelsen med afdækningen og evt. rengøring.

 

Skulle der være noget omkring udførelsen af arbejdet, så skriv en mail til os på kontor@azaleavej.dk eller tag kontakt til Anders.

 

28.11.2018

 

Udskiftning af døre:

 

Første omgang afsluttes i uge 48

 

Under den første uge i forløbet blev det konstateret at opmålingen ikke var foretaget grundig nok, dvs. at det ikke var muligt at udskifte i alt 10 døre i nr. 52 og nr. 1. Derudover er der også foretaget nye opmålinger i 10, 12 og 14. Pga. fejlen vil de berørte lejligheder få skiftet deres døre i uge 7-9, som er efter 2. runde. Berørte lejligheder  er informeret af Adlo.

 

Er der reklamationer på det udførte arbejde mailes dette snarest  til kontormailen: kontor@azaleavej.dk eller i kontorets postkasse senest 5.december kl. 18.30.

 

 

 

Velkommen til A/B Søndermarksvænget.

Her kan du finde relevant information om foreningen, ligesom det er muligt at finde relevante dokumenter vedrørende foreningen.

Har du spørgsmål eller forslag til bestyrelsen, er du velkommen til at kontakte betyrelsen.